تلاش دشمن برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی/ وحدت خدشه دار نشود

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه دشمن با اعمال تحریم های ظالمانه به دنبال این است تا انقلاب اسلامی را ناکارآمد نشان دهد، گفت: مردم با صبر و ایمان راسخ و وحدت در مقابل دشمن ایستاده اند و بدانید که اگر وحدت خدشه دار شود قطعا سیلی خواهم خورد.

حجت الاسلام«احمد رضایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از انقلاب های خاص و ویژه در طول تاریخ بشریت بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلابی جامع تر از انقلاب اسلامی در طول تاریخ شکل نگرفته است، افزود: انقلاب اسلامی در شرایط خاص و متفاوت تر از سایر انقلاب ها شکل گرفت و مردم در شرایطی به پیروزی رسیدند که رژیم پهلوی توسط ابر قدرت های دنیا به خصوص آمریکای جهان خوار حمایت می شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: انقلاب اسلامی در 22 بهمن به پیروزی رسید و با پیروز شدن مردم ایران بر رژیم شوک بزرگی به جهانیان وارد شد و با پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات و اندیشه های سیاسی سیاستمداران دنیا به هم ریخت و یک حکومت جدید تحت حکومت اسلامی در دنیا شکل گرفت.

 

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه از همان اوایل پیروزی انقلاب دشمن به دنبال این بود تا نظام و حکومت اسلامی را اکارآمد جلوه دهد، ادامه داد: دشمنان می دانند که این اندیشه جهان گیر خواهد شد و به دنبال این هستند تا جلوی نظام اسلامی را بگیرند و به لطف خدا هر روز شاهد رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی شاهد رشد و شکوفایی هستیم.

 

*وحدت و داشتن ایمان راسخ مهم ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: داشتن ایمان راسخ و توکل به خدا یکی از عوامل پیروزی مردم در 22 بهمن ماه به رهبری امام راحل مردی فقید و آگاه بود.

 

وی در ادامه عنوان داشت: امام راحل یک شخصیت الهی است که برای نجات مردم از زیر بار ظلم و ستم و نجات دین از زیر بار کسانی که اعتقادی به دین داشتند دست به قیام زدند.

 

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه وحدت مهم ترین عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود، افزود: اگر وحدت خدشه دار شود قطعا سیلی خواهم خورد چرا که وحدت عامل بقای انقلاب اسلامی نیز است و باید مردم آگاه باشند که مورد اهداف شوم دشمن قرار نگیرند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بیان کرد: استحکام و صبر و استقامت همه اقشار عامل دیگر پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است و این موضوع را در چهل و سه سال اخیر مشاهده کرده ایم که باعث رشد چشمگیر آن شده است.

 

وی با بیان اینکه فرق اساسی انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها بحث اسلامی بودن آن است، ادامه داد: می دانیم که تنها دینی که به تمام ابعاد زندگی مردم توجه دارد اسلام است و برای همه شئون مردم این دین برنامه دارد و در انقلاب اسلامی به همه مسائل مردم توجه شده است.

 

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه دشمن از همه ابزارها برای ناکارآمد نشان دادن نظام و شکست دادن انقلاب استفاده می کند، گفت: دشمن تلاش می کند تا با اعمال تحریم های ظالمانه و ایجاد مشکلات اقتصادی، ملت ایران را تخریب کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پایان عنوان داشت: با همه مشکلات توانستیم انقلاب اسلامی را پیش ببریم و امیدواریم با صبر و استقامت مردم به پیروزی های بیشتری دست یابیم و بر تحریم ها غلبه یابیم.

 

 

 

کد خبر 1146484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha