توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان نکایی

نجفی از توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان نکایی در دهه فجر خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی و ارزاق عمومی مردم به همت پایگاههای بسیج در بین نیازمندان توزیع شد.

«علی نجفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: همزمان با دهه فجر امسال و با هدف دستگیری از نیازمندان به عنوان یکی از اهداف مهم انقلاب، با تلاش های پایگاههای بسیج شهرستان نکا بسته های معیشتی در بین خانوارهای کم برخوردار توزیع شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: امسال در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اگر چه دشمن با همه توان برای مخدوش کردن چهره انقلاب وارد عمل شد؛ اما بصیرت و بیداری مردم مانع از این کار شد و انقلاب اسلامی بالنده تر از قبل ادامه مسیر می دهد.

 

نجفی از توزیع 3 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان نکایی در دهه فجر خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی و ارزاق عمومی مردم به همت پایگاههای بسیج در بین نیازمندان توزیع شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر نکا همزمان با ساعت ورود تاریخی امام راحل به ایران در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ آغاز شد و لحظه به لحظه با برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف در جای‌جای این شهرستان توسط ادارات، گروه های مردمی و بسیجیان ادامه می‌یابد.

 

نجفی یادآور شد: در طول دهه فجر امسال بیش از 100 برنامه در دهه فجر امسال در شهرسنتان نکا در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود که دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه، ویزیت رایگان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نورافشانی در مزار شهدای گمنام نکا در شب پیروزی انقلاب، افتتاح مسکن محرومین، میز خدمت و.. از جمله این برنامه ها بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان در طول سال های مختلف با دسیسه ها و توطئه های مختلف تلاش دارد تا چهره انقلاب را در بین مردم خدشه دار کند؛ اما مردم ما امیدوارتر از گذشته و گوش به فرمان رهبری پای انقلاب ایستاده اند و از ارزش های انقلاب دفاع می کنند.

کد خبر 1146768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha