رشد بیش از ۵۰ درصدی پرونده‌های قاچاق کالا در استان یزد

علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از رشد ۵۱ درصدی تعداد پرونده های متشکله در زمینه مبارزه با قاچاق کالا در ده ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

محمد رضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ گفت: طی ده ماهه سال جاری 13305 مورد بازرسی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز  انجام شده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل 5 درصد افزایش داشته است. 

محمدرضا علمداریزدی افزود: تعداد پرونده های متشکله نیز 187 فقره بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 51 درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هچنین ادامه داد: ارزش ریالی پرونده ها بالغ بر 3 میلیارد و 717 میلیون ریال گزارش شده است.

 وی تصریح کرد: بیش از 990 مورد بازرسی در قالب گشتهای مشترک با حضور نمایندگان ناجا، دخانیات، اصناف، معاونت غذا و دارو و اماکن نیروی انتظامی صورت گرفته است.

علمدار یزدی گفت: بازرسان سازمان در جهت کنترل و نظارت برکالا و خدمات، آمادگی لازم در زمينه پاسخگوئي سريع‌تر و رسيدگي ويژه به گزارشات مردم که از طریق سامانه های الکترونیکی سازمان دریافت میشود را دارند.

کد خبر 1147968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha