دو محکوم مالی از زندان سنندج آزاد شدند

اهدای ۴۰ میلیون تومانی خیر سنندجی به ستاد مردمی دیه استان کردستان آزادی دو محکوم مالی را از زندان فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ستاد مردمی دیه استان کردستان امروز میزبان دستان مهربانی بود که نویدبخش آزادی دو محکوم نیازمند مالی از بند بود.

 

 

خیر سنندجی که نخواست نامش آشکار شود با مراجعه به ستاد مردمی دیه استان کردستان و اهداء مبلغ 40 میلیون تومان زمینه‌ساز آزادی دو بدهکار مالی از زندان شد.

 

 

خسروی مدیر نمایندگی ستاد دیه گفت: همراهی خیرین نیک‌اندیش کردستانی همواره یاریگر این ستاد برای اهدای شادی آزادی به زندانیان نیازمند مالی و جرائم غیر عمد بوده و هست و امروز نیز شاهد اهدای مبلغ 40 میلیون تومانی خیر سنندجی بودیم که با تلاش‌های مددکاران و اخذ رضایت  و گذشت انسان دوستانه شکات از بخشی از بدهی خود، هدیه زیبای آزادی دو محکوم نیازمند مالی همزمان با میلاد باسعادت اسوه مردانگی و ایثار حضرت علی «ع» و روز مرد از زندان شد.

 

 

وی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون همت والای خیرین نیک اندیش با همراهی بانک‌های عامل و اعطای تسهیلات کم بهره و قرض‌الحسنه، مساعدت ارزشمند دستگاه قضایی در قبولی اعسار و گذشت انسان دوستانه شکات از بخشی از طلب خود، موجب آزادی تعداد 210 زندانی نیازمند مالی و جرائم غیر عمد از زندان‌های کردستان را فراهم آورده است.

کد خبر 1148199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha