توزیع ۶۰ بسته گوشت در بین خانواده های نیازمند  روستای نازول ملایر

ترکاشوند گفت: همزمان با ایام ولادت حضرت علی(ع) ۶۰ بسته گوشت در بین خانواده های نیازمند به همت خیرین، موسسه حضرت خدیجه قم و کانون صیاد شیرازی روستای نازول ملایر توزیع شد.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون صیاد شیرازی که  سال ۱۳۸۱ تاسیس شده و در حال حاضر نیز بیش از  ۸۰۰  نفر عضو دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی نازول ملایر به عنوان یکی از سه کانون معین در شهرستان ملایر است افزود: این کانون از زمان تاسیس تا کنون در حوزه های مختلف فعالیتهای خوبی را به ثبت رسانده است.

ترکاشوند با اشاره به اینکه ایام دهه فجر برنامه های مختلفی در این کانون انجام شد افزود:خانه ورزش روستايي شهدای نازول با حضور مسئولين به همت کانون فرهنگي هنري شهید صیاد شیرازی وهمکاری وهمراهی خانواده محترم شهید صادق ترکاشوند  در دهه فجر افتتتاح شد.

وی در ادامه به برنامه های ولادت حضرت علی(ع) دراین کانون اشاره کرد و گفت: مراسم سخنراني وجشن درکانون، مراسم سخنرانی ، جشن و مولودی خوانی ، تشکیل میز خدمت باحضور پژشکان وروانشناسان، ختم صلوات  و قرآن در فضای مجازی و... از برنامه های این کانون در ایام ولادت مولی متقیان علی(ع) است.

 ترکاشوند اضافه کرد: همچنین از ایثارگرانی که پدران‌ آنها آسمانی شده اند نیر همزمان با سالروز میلاد حضرت علی(ع) تقدیر شدند.

وی همچنین از توزیع 60  بسته گوشت قربانی به همت خیرین و کانون صیاد شیرزاری در بین خانوادهای نیازمند خبر داد و تصریح کرد: این بسته ها در رز ولادت حضرت علی( ع) توزیع شد.

وی  یادآور شد: خیران همواره به مناسبت های مختلف در دستگیری از خانواده های  بی بضاعت  همکاری لازم را  با کانون دارند.

 

 

کد خبر 1148373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha