آزادی ۵ زندانی در همدان به مناسبت ۱۳ رجب

روحانی منش گفت: : بانوان پایگاه شهید سمیه در همدان در یک اقدام پسندیده یک زندانی مرد را به‌ مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر با اهدای ۲۰۰ میلیون ریال آزاد کردند.

«یدالله روحانی‌منش» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: اقدامات گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف به ویژه خدمات قضایی، اشتغال و حرفه آموزی و بهداشت و درمان در زندان‌های استان انجام شد و همانگونه که زمینه آزادی زندانیان زیادی را در سال  گذشته فراهم کردیم، سال جدید نیز با جدیت و در تعامل با مجموعه قضایی، موضوع پیگیری می‌شود.

 

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان  از آزادی پنج زندانی مرد به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی(ع) خبر داد و گفت:  بانوان پایگاه شهید سمیه در همدان در یک اقدام پسندیده یک زندانی مرد را به‌ مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر با اهدای ۲۰۰ میلیون ریال آزاد کردند..

 

وی با اشاره به اینکه یک خانواده‌ و یک جوان تقریبا ۲۷ ساله نیز روز گذشته برای آزادی زندانیان مرد کمک کردند تا اقدامات آنها برای عید غدیر انجام و آزاد شوند، افزود: یک زندانی نیز یکشنبه هفته آینده آزاد می‌شود و بقیه چهار نفر نیز آزاد شدند.

 

وی با تاکید به اینکه این اقدامات پسندیده موجب می‌شود در آستانه سال نو پدران و مادرانی در کنار خانواده خود باشند خاطرنشان کرد: به مناسبت روز مادر و دهه فجر جشن گلریزان برگزار شد و در این جشن نیز مساعدت لازم برای آزادسازی ۵۰ زندانی فراهم شد.

 

روحانی منش به سال جدید اشاره کرد و گفت: ما باید این پیام‌ها را به معنای واقعی درک کنیم و تلاش کنیم تا این تحول فکری، رفتاری و عملکردی در وجود ما تحقق یابد وگرنه طبیعت به اراده الهی و آنچه تدبیر خداوند در آن آمیخته شده را طی می‌کند.

 

 

 

کد خبر 1148822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha