پویش بوسه بر دستان پدر اجرا شد 

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: به همت کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی هم زمان با سالروز میلاد فرخنده امام علی (ع) و روز پدر، پویش بوسه بر دستان پدر اجرا شد.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به همت کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی هم زمان با سالروز میلاد فرخنده امام علی (ع) و روز پدر، پویش بوسه بر دستان پدر اجرا شد.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت افزود: این پویش به صورت مجازی برگزار شد و در همین راستا در میلاد حضرت علی (ع) نوجوانان و جوانان تصاویری از بوسه بر دستان پدر خود را برای ما ارسال کردند.

وی بیان کرد: این پویش با هدف تکریم و احترام به جایگاه ارزشمند پدران و قدردانی از زحمات آنها برگزار شد.

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های سالروز این میلاد خجسته، تولید محتوا با موضوع ولادت حضرت علی (ع) و بزرگداشت پدر بود که به همین منظور تعدادی کلیپ کوتاه و عکس نوشت تهیه و در فضای مجازی منتشر شد.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت احترام به والدین را یکی از آموزه های مکتب اهل بیت (ع) دانست و اظهار کرد: امیدواریم نوجوانان و جوانان همواره سبک زندگی و سیره اهل بیت (ع) به ویژه امام علی (ع) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند تا خیر دنیا و آخرت نصیب آنها شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: هدف ما از این ویژه برنامه ها بزرگداشت میلاد حضرت علی (ع)، روز پدر و همچنین ترویج فرهنگ علوی بود.

 

کد خبر 1149043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha