فرایند بازرسی از مراکز عرضه کالا افزایش یابد

اعلایی گفت: فرایند بازرسی از مراکز عرضه کالا با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز باید به صورت جدی تری دنبال شود تا از هرگونه سوء استفاده احتمالی جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «محمد مهدی اعلایی» در کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین اظهار کرد: ایام پیشرو با افزایش حجم خرید و فروش در مراکز عرضه کالا مواجه خواهیم بود و دستگاه های نظارتی باید نظارت و بازرسی خود را از این مراکز افزایش دهند.

 

استاندار قزوین افزود: مشارکت مردم و بررسی گزارش‌های مردمی در روند اجرای بازرسی ها بسیار مهم است و باید از ظرفیت آنها برای کنترل هرچه بهتر بازار استفاده کرد.

 

وی عنوان کرد: البته در این زمینه به نظر می رسد علاوه بر کارشناسان و ناظران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، باید خود مدیران هم شرکت کنند تا با رسانه ای شدن این بازدید ها اهمیت کنترل قیمت برای تمامی صنوف نهادینه شود.

 

اعلایی اضافه کرد: براساس گزارش های واصله شاهد این هستیم که برخی از فروشگاه ها و مراکز پخش در استان قزوین برچسب قیمت بر روی محصولات خود ندارند که در این زمینه تعزیرات حکومتی باید ورود جدی‌تری داشته باشد.

 

وی یادآور شد: امیدواریم با کنترل هرچه بهتر بازار شاهد جلوگیری از کم فروشی، گرانفروشی و هرگونه سوء استفاده احتمالی در زمینه عرضه کالا باشیم.

کد خبر 1150482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha