ضرورت معرفی و شناساندن جاذبه های روستاهای هدف گردشگری سراسر استان در سفرهای نوروزی

زینلیان بر ضرورت معرفی و شناساندن جاذبه های روستاهای هدف گردشگری سراسر نقاط استان اصفهان در سفرهای نوروزی تاکید کرد.

«مهران زینلیان»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاریشبستان اصفهان با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی یادآور شد:  در این راستا تابع ستاد کرونا هستیم و دستگاه ها هم باید این موضوع را جدی بگیرند.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری اصفهان  با تاکید بر اطلاع رسانی و معرفی جاذبه های گردشگری  سراسر استان اظهار کرد: تمام شهرستانها و روستاهای استان ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارند که باید با هماهنگی فرمانداری ها و مدیریت صحیح از این ظرفیت‌ها بهره برد.

 

وی بر اطلاع رسانی و شناساندن جاذبه های گردشگری، روستاهای هدف گردشگری و معرفی ظرفیت‌های گردشگری سراسر استان، به عنوان یک برنامه و هدف مهم برای دستگاه‌های متولی فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی استان تاکید و تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و معرفی جاذبه ها و خدمات گردشگری ه‍مه دستگاه ها در یک نرم افزار واحد، حمل و نقل، اسکان مسافران، تامین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی شهروندان و مسافران، برگزاری تورهای فرهنگی، عرضه محصولات تولیدی داخل استان و ارائه خدمات امدادی و درمانی سفر از جمله مهمترین اولویت های مطرح شده دراین ستاد بود.

 

زینلیان با بیان اینکه امنیت مسافران نوروزی و شهروندان نیز به عنوان یک رکن اساسی بسیار مهم است افزود: افزایش ضریب امنیت گردشگران، تامین پارکینگ، ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی، زیباسازی مبلمان شهری، تقویت امدادرسانی، نظارت بر بازار و رعایت دستورالعمل های بهداشتی جزو اولویت‌های این ستاد در ایام  سفرهای نوروزی است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به لزوم کنترل فضای مجازی، لغو محدودیتهای زوج و فرد در ایام سفر و جمع آوری معتادان متجاهر از ورودی های شهرها خواستار نظارت و برخورد قاطع نیروی انتظامی واداره نظارت بر اماکن عمومی با فعالیت خانه مسافرهای غیر مجاز در سطح استان شد.

کد خبر 1150705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha