موفقیت قرآن آموز مجمع قاریان و حافظان هلال(ع) در مسابقات سراسری

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از کسب رتبه برتر قرآن آموز مجمع قاریان و حافظان هلال(ع) در مسابقات سراسری امام علی(ع) خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: «علی ابراهیمی» قرآن آموز آران و بیدگلی در پانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) افتخارآفرین شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود:  این قرآن آموز عضو مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مجمع قاریان و حافظان هلال (ع) آران و بیدگل در رشته حفظ بیست جزء  گروه زیر ۱۶ سال آقایان موفق به کسب رتبه «دوم» کشور شد.

 

ضابطی ادامه داد: پانزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ و برای نخستین‌بار در رشته مفاهیم انجام شد.

 

دبیر شورای توسعه فعالیت های قرآنی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: مجمع قاریان و حافظان هلال آران و بیدگل در ۱۸ فروردین ‌ماه سال ۱۳۷۲ بنا به توصیه و تشویق محمود لطفی‌نیا از قاریان ممتاز بین‌المللی و به‌ همت جمعی از جوانان علاقه‌ مند به قرآن در رواق شرقی حرم مطهر راه‌اندازی شد. این مجمع تاکنون نیروهای مستعد قرآنی را پرورش داده که در عرصه قرآنی کشور و در رقابت‌های قرآنی بین ‌المللی افتخارآفرین شده‌اند.

 

وی یادآور شد: تاکنون بیش از ۱۵۰ قرآن آموز زیر نظر اساتید این مجموعه قرآنی موفق به «حفظ کل قرآن کریم» شده اند. همچنین قرآن آموزان این مؤسسه در سال ۱۴۰۰ در مسابقات قرآنی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه، مسابقات حفظ سراسری قرآنی دانش آموزی و مسابقات قرآنی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و چهارمین جشنواره بین المللی خانواده های طلاب حائز رتبه های برتر کشوری شدند./

کد خبر 1151171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha