کانون‌های مساجد محلی برای حضور و جذب جوانان است

سوری، گفت: کانون فرهنگی مساجد دارای این ظرفیت است که مسجد را به محلی برای حضور و جذب جوانان تبدیل کند.

فرزانه سوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کانون های فرهنگی هنری نقش مهم و اثرگذاری در جذب نوجوانان و جوانان به نهاد مسجد دارند و از همین رو باید این کانون ها در تمامی مساجد استان فعال شوند.  

 

 

مسئول کانون انصار الحسین (ع) کرمانشاه افزود:  مسجدی پویا و فعال و اثربخش است که شاهد حضور همه اقشار و سنین به ویژه جوانان و نوجوانان باشد و فلسفه تشکیل و راه اندازی کانون های مساجد هم همین هدف است. 

 

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه های کانون مساجد لغو یا با اعمال محدودیت برگزار شد اما خوشبختانه جوانان و اعضا بیشتر از گذشته در کانون حضور فعال داشته و دارند.

 

 

سوری، تصریح کرد: توزيع بسته هاي غذايي بين نيازمندان با همکاري بسيج دانشجويي خواهران دانشگاه ازاد واحد کرمانشاه انجام و  به منظور کمک به اشتغال زايي و ايجاد مشاغل خرد و خانگي براي تقويت اقتصاد خانواده ها، دوره يک هفته اي آموزش توليد مصنوعات چرمي ويژه بانوان، با حضور مربي از سازمان فني و حرفه اي در کانون برگزار شد.

 

 

مسئول کانون انصار الحسین (ع) کرمانشاه اظهار کرد: برگزاری کلاس آموزش قرآن و احکام، برگزاری نماز جماعت، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، غبار روبی مزار شهدا ، به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و در راستاي نشر و گسترش فرهنگ غني قرآني، با حضور يکي از مربيان مجرب و چهره هاي قرآني استان، کلاس هاي آموزشي ويژه بانوان با عنوان حلقه قرآني در کانون تشکیل و  کلاس های آموزش هنر پاپيه ماشه برای بانوان برگزار و با استقبال خوبی روبه رو بودیم.

 

 

وی گفت: کانون های مساجد امن ترین مکان برای جوانان و نوجوانان هستند که امیدواریم خانواده های جوانان خود را به سمت کانون های مساجد تشویق کنند.

 


 

کد خبر 1152574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha