اولین مسکن محرومان در خراسان جنوبی افتتاح شود

فتاح با اشاره به اینکه کلنگ احداث ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی بر زمین زده شده است، گفت: انتظار می رود که این استان در ساخت این واحدها پیشتاز باشد و اولین افتتاح را در خراسان جنوبی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید پرویز فتاح» امروز(10 اسفند) در شورای اداری شهرستان درمیان با اشاره به اینکه مدیر نظام اسلامی باید ساده زیست باشد، گفت: پیامبر(صلی الله علیه و آله) دلسوز مردم بود و حرص امت خود را می خورد.

 

وی با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان به تعهدات خود در خراسان جنوبی عمل خواهد کرد، اظهارداشت: ما حرفی که نمی توانیم را نمی زنیم، خراسان جنوبی هم باید زمینه را فراهم کند و از این ظرفیت هزار سهمیه مسکن استفاده کند.

 

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه این مسکن ها برای محرومان است و استان همت کنند تا زودتر ساخته شود، گفت: شهرستان درمیان منطقه هدف شهرستان درمیان است و طبق گزارش ها کارهای خوبی صورت گرفته است، اما باز هم هنوز جای کار زیاد است.

 

فتاح با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان مکمل و متمم دولت است، ادامه داد: کار بنیاد علوی زودبازده و سبک است و باید فوری به بهره برداری برسد.

 

وی گفت: امروز در خراسان جنوبی 10 هزار بسته معیشتی برای نیازمندان غیر تحت پوشش نهادهای حمایتی توزیع شده که دو هزار بسته سهم درمیان بوده است.

 

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه امروز یک زمینی را در اسدیه دیدیم که 208 هکتار است و سه دونگ آن مربوطه به بنیاد است، امروز تصمیم گرفته شد که کل این زمین برای طرح اقدام ملی مسکن بیایید و در خدمت مردم باشد، افزود: همچینن برای معابر و آسفالت خود اسدیه توافق کردیم که بنیاد مسکن قیر بیاورد آسفالت را کمک خواهیم کرد تا خیلی از معابر و جاده های روستایی آسفالت شود.

 

فتاح با اشاره به اینکه کمیته امداد و بهزیستی درمیان حدود 6 هزار نفر می شود، خاطرنشان کرد: برای این ۶ هزار خانواده یک بسته نقدی به حساب آنها واریز خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه ثواب قرض الحسنه در دین ما از صدقه بیشتر است، گفت: مبلغ 30 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه از بانک سینا و صندوق امداد ولایت به شهرستان درمیان اختصاص خواهیم داد که عمده آن برای اشتغال خواهد بود.

 

 

 

کد خبر 1152874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha