اجرای برنامه های شاد و فرهنگی در عید مبعث پیامبر (ص) در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با برگزاری ویژه برنامه های شاد و فرهنگی، عید سعید مبعث را به جشن نشستند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: جشن عید سعید مبعث با حضور پرشور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» و با اجرای برنامه های متنوع شاد و فرهنگی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: در این آیین، برنامه های متفاوتی برگزار شد که با استقبال و همراهی حاضران در این برنامه مواجه شد.

 

وی بیان کرد: اجرای برنامه طنز از عناوین این برنامه بود که البته کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با برخورداری از یک گروه طنز و اجرا در برنامه های مختلف موالید ائمه (ع) و اعیاد از وجود آنها بهره مند می شوند.

 

گواهیان عنوان کرد: اجرای مسابقه های جذاب و دیدنی نیز پای ثابت برنامه های جشن در این کانون فرهنگی و هنری است که این برنامه نیز در جشن عید مبعث ویژه بچه های مسجد و دختران نوجوان حاضر در این ویژه برنامه به اجرا در آمد.

 

وی خاطرنشان کرد: این کانون دارای گروه های سرود متعددی است به نحوی که در ماه گذشته 21 گروه سرود از این کانون به اجرای برنامه پرداختند؛ در برنامه جشن روز مبعث نیز یکی از این گروه های سرود به اجرای برنامه در وصف پیامبر مهربانی ها پرداخت.

 

گواهیان گفت: سخنرانی مذهبی نیز دیگر برنامه جشن عید مبعث در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بود که در این برنامه زارع از کارشناسان مذهبی در مورد ابعاد مختلف مبعث پیامبر (ص) سخنران کرد.

 

وی ابراز کرد: همچنین مداحی و مولودی خوانی و نورافشانی از دیگر برنامه های آیین جشن و سرور مبعث پیامبر رحمت (ص) در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم بود.

کد خبر 1152988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha