ختم ۱۴۰۰ صلوات کبیره توسط اعضای کانون مصباح ملایر

امیری گفت: همزمان باعید سعید مبعث ۱۴۰۰ صلوات کبیره توسط اعضای کانون مصباح ملایر ختم شد.

«زهرا امیری» در گفت ‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در ایام ماه مبارک رجب  برنامه های مختلف در فضای مجازی های در حوزه های مختلف دینی ، فرهنگی و مذهبی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری مصباح روستای پری ملایر انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی ، هنری  مصباح روستای پیروز ملایر افزود: این برنامه ها شامل ختم صلوات، ختم قرآن و... بوده که در ماه شعبان و همزمان با ایام شعبانیه نیز ادامه دارد.

 

 وی با بیان اینکه به مناسبت مبعث رسول گرامی اسلام کانون مصباح وخانه قرآن جوادالائمه برنامه ختم صلو.ات را برای اعضا برگزار کرد گفت: در این زمینه توسط اعضای کانون مصباح  تعداد 92 هزار صلوات هدیه به پیامبر خوبیها حضرت محمد(ص) ختم شد.

 وی ختم 40 بار سوره مبارکه محمد را از دیگر برنامه های این کانون توسط اعضا در روز  مبعث دانست و تصریح کرد: تعداد یک هزار و 400 بار هم ختم صلوات کبیره در روز عید مبعث توسط اعضای کانون انجام شد.

 

وی گفت: برنامه های جشن های شعبانیه نیز به صورت ختم صلوات، دعای فرج ، ختم قرآن و ... به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی انجام خواهد شد و در صورت  مساعد بودن شرایط احتمالا برنامه جشن  و مسابقه به صورت حضوری هم خواهیم  داشت.

 

امیری گفت: کانون مصباح روستای پیروز فعالیت خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387  مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  حدود یک صد نفر  عضو دارد.

کد خبر 1153028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha