اطلس محرومیت زدایی لرستان تهیه می شود

سرهنگ جهانبخش از راه اندازی سقاخانه وساخت المان شهدای استان خبرداد و افزود: اطلس محرومیت زدایی با هدف خدمت به محرومان در دست تهیه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سرهنگ احسان جهانبخش» امروز در جلسه کمیته محرومیت زدایی وکمیته عمران ستاد کنگره ملی 6 هزار و 544 شهید استان لرستان با حضور، رئیس ودبیران دو کمیته در دفتر معاونت عمرانی استانداری لرستان برگزار شد، افزود: خدمت به محرومان گام برداشتن در مسیر پاسداشت آرمان های شهدا و امام راحل است.

 

وی با اشاره به طرح تدوین اطلس محرومیت زدایی استان، افزود: تاکنون بالغ بر 70 درصد کار تهیه اطلس محرومیت زدایی لرستان انجام شده است.

 

المان شهدا در مناطق حاشیه ای و روستاها نصب می شود

 

فرمانده بسیج سازندگی استان لرستان با اشاره به برنامه های بسیج سازندگی در کنگره ملی شهدای استان خاطرنشان کرد: راه اندازی سقاء خانه و ساخت المان و یادمان شهدا در روستاها و مناطق حاشیه نشین از برنامه های بسیج در راستای برگزاری کنگره شهدای استان است.

 

وی ادامه داد: فعالیت های بسیج سازندگی در راستای بزرگداشت کنگره ملی شهدای لرستان و به یاد شهدای استان انجام می شود.

 

سرهنگ جهانبخش با اشاره به طرح آبرسانی به مناطق محروم و روستایی استان، افزود: اجرای 20 مجتمع آبرسانی در طول 30 ماه از جمله اقدامات بسیج در راستای خدمت به محرومان استان است.

 

وی خاطرنشان کرد: هر برنامه بسیج سازندگی در راستای خدمت به محرومان و محرومیت زدایی به یاد شهدای استان ثبت می شود.

 

سرهنگ جهانبخش افزود: اهدای 6 هزار و 544 جهیزیه به نوعروسان نیازمند به نیابت از شهدای استان، توزیع 6 هزار و 654 بسته معیشتی به نیابت از شهدای استان، نام گذاری پروژه های محرومیت زدایی بنام شهدای استان، ساخت و تجهیز مدارس در مناطق محروم با نامگذاری شهدا از برنامه های بسیج سازندگی در راستای و.... برگزاری کنگره شهدای استان است.

کد خبر 1153489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha