تحویل رایگان بازارچه های شهرداری شیراز به جهاد کشاورزی در آستانه نوروز

غلامی گفت: شهرداری شیراز آمادگی خود را برای تحویل بازار در نقاط مختلف شهر شیراز به سازمان جهاد کشاورزی اعلام می کند و این غرفه ها تا پایان فروردین ۱۴۰۱ به صورت رایگان در اختیار جهاد کشاورزی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامرضا غلامی»، شب گذشته (پنج شنبه 12 اسفند) در جلسه هماهنگی اختصاص غرفه ‌های میادین و بازارچه‌ های شهرداری شیراز برای پایان سال و نوروز گفت:  تسهیل دسترسی و تامین کالاهای اساسی مردم از طریق احداث بازارچه هایی با عنوان «از مزرعه به بازارچه»، وظیفه فعلی ماست.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز افزود: در طرح «از مزرعه به بازارچه»، جهاد کشاورزی کالاهای مورد نیاز را به طور مستقیم از کشاورز خریداری می کند و سپس بدون واسطه در بازارچه عرضه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب مردم بدون واسطه کالاهای خود را خریداری خواهند کرد و قصد داریم دست دلالان و توزیع ‌‌کنندگانی که غیرکارشناسی و خارج از روال عادی تا مرحله توزیع محصولات کشاورزی حضور دارند را کوتاه کنیم.

غلامی اعلام کرد: شهرداری شیراز آمادگی خود را برای تحویل بازار در نقاط مختلف شهر شیراز به سازمان جهاد کشاورزی اعلام می کند و این غرفه ها تا پایان فروردین 1401 به صورت رایگان در اختیار جهاد کشاورزی خواهند بود.

وی ادامه داد: این اقدام موجب حمایت از اقشار بی بضاعت می شود و جهاد کشاورزی و سازمان میادین شهرداری باید به صورت مستمر بر نحوه توزیع و قیمت گذاری نظارت کافی داشته باشند.

غلامی تصریح کرد: هیچ ثوابی بهتر از گره گشایی از کار مردم نیست، و توزیع کالاهای اساسی  در آستانه عید نوروز از موضوعات مهمی است که با نظارت جدی مسئولان مربوطه موجب رفع نگرانی مردم برای تامین کالاهای اساسی خواهد شد.

«مجتبی دهقانپور»، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز در این جلسه گفت: تنظیم بازار محصولات کالاهای اساسی و مرتبط با حوزه کشاورزی برای اولین بار به جهاد کشاورزی سپرده شده است و امیدواریم با همکاری شهرداری و سایر دستگاه های متولی کالاهای مایحتاج مردم را در شب عید با حداقل هزینه به  دست شهروندان شیرازی برسانیم.

کد خبر 1153647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha