ساخت ۴ هزار واحد مسکونی روستایی ویژه جوانان و فرهنگیان در گلستان آغاز شد

در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن احداث ۴ هزار واحد مسکونی روستایی ویژه جوانان و فرهنگیان با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در جریان سفر رئیس جمهور به استان گلستان عملیات اجرایی آن آغاز شد، ساخت 4 هزار واحد مسکن روستایی ویژه جوانان و فرهنگیان است.

 

این طرح در مساحت 320 هزار مترمربع پیش بینی شده که یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و کمک بلاعوض برای آن در نظر گرفته شده است.

 

این 4 هزار واحد مسکونی به روش انبوه سازی‌، خودمالکی و گروه ساخت احداث می‌شود. واحدهای مسکونی که در جریان سفر رئیس جمهور به استان کلنگ‌زنی شده است در مدت یکسال و به صورت ساختمان‌های ویلایی یک و دو طبقه ساخته خواهد شد.

 

پیش از این نیز در دهه مبارک فجر امسال احداث 5 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده روستایی آغاز شده بود. ضمن اینکه در ماه های آینده ساخت ۲ هزار واحد مسکن حمایتی نیز در روستاهای استان آغاز خواهد شد.

 

با اینکه تعهد سالانه بنیاد مسکن گلستان در روستاهای استان ساخت 7 هزار واحد مسکونی است اما امسال با احتساب 4 هزار واحد مسکونی که در جریان سفر رئیس جمهور کلنگ‌زنی شده و با ۲ هزار واحدی که طی ماه های آینده آغاز می شود، ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی در دستور کار قرار می‌گیرد.
 

 

کد خبر 1153803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha