حضور جهادی بسیجیان فارس در مناطق محروم در ایام نوروز

سردار بوعلی گفت: جوانان بسیجی و انقلابی استان در تعطیلات پایان سال و نوروز ۱۴۰۱ بدون چشم داشت در نقاط محروم فارس برای خدمت به نیازمندان حضور می یابند و روحیه امید و نشاط را در سراسر استان رواج خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (شنبه 14 اسفند) در جلسه ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی نوروز ۱۴۰۱ گفت: اعضای گروه های جهادی فارس با ایثار و از خودگذشتگی به اقشار محروم و نیازمند استان همواره خدمات مطلوب و متعددی ارائه کرده اند.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: گروه های جهادی در واقع سفیران فرهنگ بسیجی و مدیریت جهادی هستند و سپاه فجر با تمام ظرفیت های خود از گروه های جهادی فارس حمایت و پشتیبانی می کند.

وی اضافه کرد: برپایی اردوهای جهادی و خدمت رسانی به اقشار محروم، فرصتی برای معنویت افزایی و کسب تجربه برای جوانان به شمار می رود و جوانان بسیجی و انقلابی استان در تعطیلات پایان سال و نوروز 1401 بدون چشم داشت در نقاط محروم فارس برای خدمت به نیازمندان حضور می یابند و روحیه امید و نشاط را در سراسر استان رواج خواهند داد.

فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد: اردوهای جهادی به پروژه های عمرانی محدود نمی شود و مجموعه ای از فعالیت های تاثیرگذار فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ارائه خدمات بهداشتی و تخصصی پزشکی در مناطق محروم استان را در این ایام ارائه خواهد کرد.

سردار بوعلی اعلام کرد: جهادی در فارس از 14 اسفند جاری تا 14 فروردین 1401 برگزار خواهند شد و بسیج سازندگی فارس محور برنامه ریزی این اردوهای جهادی است.

کد خبر 1154143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha