لزوم آماده‌سازی فضای محيطی اندیمشک جهت استقبال از کاروان‌های راهیان‌نور و مهمانان نوروزی

جهانگیری بر لزوم آماده‌سازی فضای محيطی این شهرستان جهت استقبال از کاروان‌های راهیان‌نور و مهمانان نوروزی تأکید کرد و گفت: میادین ورودی این شهرستان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط دستگاه‌های مرتبط زیباسازی و ساماندهی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (شنبه ۱۴ اسفند) در نشست هماهنگی ستاد خدمات سفرهای نوروزی اندیمشک، با تأکید بر لزوم آماده‌سازی فضای محيطی این شهرستان جهت استقبال از کاروان‌های راهیان‌نور و مهمانان نوروزی اظهار کرد: میادین ورودی شهرستان اندیمشک باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط دستگاه‌های مرتبط زیباسازی و ساماندهی شوند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: با شیوع بیماری کرونا، شهرستان اندیمشک ۲ سال از ورود مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور محروم بود اما پیش‌بینی می‌شود امسال با توجه به آزاد بودن سفرهای نوروزی و مناسب بودن آب و هوا، خیل عظیمی از مهمانان نوروزی به اندیمشک سفر کنند.

 

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه شهرستان اندیمشک از جاذبه‌های گردشگری و آب و هوای مناسبی برخوردار است و در ایام نوروز سال‌های گذشته و پیش از شیوع بیماری کرونا میزبان صدها هزار نفری مهمانان نوروزی بوده، باید امسال نیز تمام امکانات این شهرستان جهت استقبال از مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور آماده شوند.

 

جهانگیری تصریح کرد: شهرداری، اداره برق و نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک باید نسبت به آماده‌سازی پارک‌ها، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، روشنایی پارک‌ها و تأمین امنیت مسافران که در پارک‌ها و کمپ‌های نوروزی سطح شهرستان مستقر می‌شوند، اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان اندیمشک آماده استقبال از مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور می‌شود عنوان کرد: لازم است ادارات راهداری، هلال احمر، اورژانس و پلیس راه، آمادگی لازم جهت حضور پررنگ در جاده‌های شهرستان اندیمشک را داشته باشند.

 

فرماندار اندیمشک بیان کرد: مسافران نوروزی که به شهرستان اندیمشک سفر می‌کنند، باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشند تا پروتکل‌های بهداشتی نقض نشوند.

 

وی خاطر نشان کرد: بارگاه امام‌زاده شاهزاده احمد، بقعه محمود علی، روستای گردشگری منگره، پارک کوهستانی فدک، منطقه قلعه مختار، سد دز، سد کرخه، پلاژ و دهکده گردشگری والفجر از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی اندیمشک به شمار می‌روند که در ایام نوروز بازدیدکنندگان زیادی دارند.

 

کد خبر 1154254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha