توجه به سند قرآنی معیار ارزیابی دستگاه های اجرای در استان همدان است

قاسمی فرزاد، با بیان اینکه برگزاری جلسات قرآنی از جمله سنت‌های حَسَنه‌ای است که از گذشتگان به یادگار‌مانده و باید آن را حفظ کرد، گفت: ثقل سند قرآنی استان، تقویت و توجه به تشکل‌های مردمی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، « علیرضا‌ قاسمی‌فرزاد»  در جلسه  شورای فرهنگ عمومی و قرآنی استان همدان گفت:  با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و سال نو، پیشنهاد می‌شود در این ماه پر نور، در حسینیه حضرت امام(ره) شهر همدان و دیگر شهرهای استان مراسمات قرآنی برگزار شود.

 

استاندار همدان با بیان اینکه تقویت تشکل‌های مردمی باید در اولویت قرار گیرد، افزود:   با همکاری و همراهی اداره اوقاف و سایر نهادها می‌توان در راستای تقویت تشکل‌های مردمی اقدام کرد.

 

وی با بیان اینکه  برگزاری جلسات قرآنی از جمله سنت‌های حَسَنه‌ای است که از گذشتگان به یادگار‌مانده و باید آن را حفظ کرد.  ، اظهار داشت:  ثقل سند قرآنی استان، تقویت و توجه به تشکل‌های مردمی است.

 

وی ادامه داد:  با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است با بهار طبیعیت تقارن یافته است، ضرورت دارد تا با آوای قرآنی این ماه را عطرآگین کنیم و نوجوانان و جوانان را در محافل قرآنی جذب کنیم.

 

استاندار همدان بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی و دولتی نیز طبق شرح وظایف می‌توانند در این موضوع مشارکت عمومی داشته باشند، چون یکی از معیارهای ارزیابی، توجه به سند قرآنی است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1154580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha