۱۸۰ محکوم مالی در زندان‌های کردستان چشم انتظار همراهی خیرین نیک‌اندیش کردستانی

مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: ۱۸۰ محکوم مالی در زندان‌های کردستان چشم انتظار همراهی خیرین نیک‌اندیش کردستانی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مراد فتحی مدیرکل زندان‌های کردستان و نایب رئیس ستاد مردمی دیه نیز در جلسه برنامه‌ریزی و روشنگری جشن گلریزان رمضان 1401 با ضمن قدردانی از زحمات اعضای هیئت امناء و همراهی خیرین و مساعدت دستگاه قضایی عنوان کرد: سال گذشته تعداد 229 زندانی محکوم مالی با مبلغ بدهی 45 میلیارد تومان با همت و همراهی خیرین کردستانی از زندانهای استان آزاد شدند.

 

 

فتحی افزود: در حال حاضر تعداد 180 محکوم مالی با مبلغ بدهی 115 میلیارد تومان در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که امیدواریم با توکل به خداوند متعال و همراهی نیکوکاران و خیرین استانی امسال نیز شاهد آزادی جمع کثیری از این محکومان از زندان‌های استان باشیم.

 

 

افزایش 38 درصدی آمار آزادی محکومان مالی نسبت به سال گذشته

 

 

محمد خسروی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان نیز ضمن ارائه عملکرد ستاد دیه در سال 1400 و با اشاره به تعداد آزادی های محکومان مالی و جرائم غیر عمد عنوان کرد: 38 درصد افزایش تعداد آزادی‌ها نسبت به سال گذشته نشان از همراهی ارزشمند خیرین و مساعدت دستگاه قضایی استان در این ستاد مردمی است.

 

 

وی با اشاره مبالغ اهدائی و کمک‌های ستاد دیه مرکز، سازمان زندان‌ها و ستاد دیه استان در سال گذشته و مقایسه آن با سال جاری گفت: عملکرد این ستاد در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 15 درصد افزایش عملکرد داشته است.

 

 

خسروی عنوان کرد: آمار اعطای وام‌های بانک‌های عامل و جذب تسهیلات بانکی نسبت به سال گذشته 94 درصد و قبولی اعسار در دستگاه قضایی استان نسبت به سال گذشته 174 درصد افزایش داشته است.

 

 

در پایان این جلسه اهداف و برنامه‌های پیشنهادی برای برگزاری جشن گلریزان رمضان 1401 بررسی و مصوبات آن به تصویب اعضاء رسید.

کد خبر 1154699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha