توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و ۲۰ سری جهیزیه به همت مرکز نیکوکاری  هیأت ابوالفضلی(ع) بیرجند

به مناسبت ایام شعبانیه، ۵۰۰ بسته معیشتی، هزار پرس غذای گرم و ۲۰ سری جهیزیه به همت مرکز نیکوکاری هیأت ابوالفضلی(ع) بیرجند و خیرین بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، دادستان عمومی و انقلاب استان خراسان جنوبی و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان امروز (۱۶ اسفند) از مرکز نیکوکاری هیأت ابوالفضلی(ع) بیرجند بازدید کردند.

 

«محمد عرب»، مدیرکل کمیته امدادخراسان جنوبی در این بازدید با اشاره به فعالیت ۱۴۷ مرکز نیکوکاری در سطح استان، گفت: از این تعداد ۲۷ مرکز نیکوکاری به صورت تخصصی در زمینه های فرهنگی، اشتغال، درمان، رسانه، زکات و کارآفرینی فعالیت می کنند.

 

وی در ادامه افزود: طی ۱۱ ماهه سالجاری بیش از ۵۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان کمک مردمی توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده و در زمینه های مختلف معیشتی، درمانی و ... نیازمندان هزینه شده است.

 

حجت الاسلام «علی نسائی زهان»، دادستان بیرجند نیز در این بازدید خدمت به نیازمندان و محرومین را بسیار با ارزش دانست و اظهار کرد: بدون شک، کمک و یاری رساندن به محرومین از اجر و پاداش فراوانی برخوردار است.

 

گفتنی است به مناسبت ایام شعبانیه هزار پرس غذای گرم، ۵۰۰ بسته معیشتی و ۲۰ سری جهیزیه به همت مرکز نیکوکاری هیأت ابوالفضلی(ع) بیرجند و خیرین بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

 

 

کد خبر 1155067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha