دست هایی به دنبال مخدوش کردن وحدت شیعه و سنی است/ امامزادگان محور برنامه های فرهنگی، اجتماعی و قرانی هستند

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: متاسفانه دست هایی در داخل و خارج از کشور سعی می کنند وحدت ایمانی شیعه و سنی را مخدوش کنند اما وحدت ایمانی مذاهب اسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار و صهیونیسم بین الملل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» در مراسم اعیاد شعبانیه در امامزاده یحیی بن زید«ع» گنبد با قدردانی از همه کسانی که در برگزاری کنگره علمی حضرت یحیی بن زید (ع) نقش داشتند، اظهار کرد: امامزادگان پرچمداران ولایتمداری، دین باوری از خودگذشتگی، ایثارگری، وحدت و همیت و غیرتی دینی هستند. 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: هدف از برگزاری این کنگره تقویت وحدت مذاهب اسلامی بود. متاسفانه دست هایی در داخل و خارج از کشور سعی می کنند وحدت ایمانی شیعه و سنی را مخدوش کنند.

 

وی افزود: اما به برکت اعتقادات پاک این مردم، وحدت ایمانی مردم ما مشتی بر دهان استکبار و صهیونیسم بین الملل شده و این حضور برادرانه شیعه و سنی و اقوام مختلف در نگارستان ایران اسلامی اتفاق مبارکی است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با خون بهای شهیدان و ولایت فقیه به دست آمده و حفظ شده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد با تاکید بر تقویت و وحدت اسلامی خاطرنشان کرد: توسعه کمی و کیفی و برگزاری برنامه های متنوع از اقدامات مرکز افق در جوار امامزاده یحیی بن زید (ع) است.

 

وی با بیان اینکه خادمان حرم امامزادگان در صحنه های مختلف برای یاری رسانی به مردم در صحنه هستند، یادآور شد: در سیل نوروز ۹۸ خادمان این امامزاده در همان ساعات اول و در روز عید در میدان کمک رسانی به مردم بودند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به کارکردهای مختلف امامزادگان گفت: این حرم های مطهر صرفا یک مکان مذهبی نیست بلکه بسیاری از مراسمات مذهبی، مناسبت های انقلابی، محافل قرآنی، جشن های ازدواج آسان و غیره با محوریت امامزادگان انجام شده است و این حرم های نورانی در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، قرانی، تعالی خانواده و غیره برنامه دارند.

کد خبر 1155636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha