فعالیت های بچه های مسجد بدون توقع و انتظار است

فخارزاده با اشاره به نقش مخلصانه و صادقانه بچه های مسجد در فعالیت های فرهنگی و هنری، گفت: فعالیت های بچه های مسجد بدون توقع و انتظار از نهاد و دستگاه خاص است.

«ماشاالله فخارزاده« با اشاره به سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان اظهارداشت: اعضا و تیم اجرایی کانون های مساجد با صداقت و اخلاص برای ترویج فرهنگ دینی و اعتلای جامعه فعالیت می کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین افزود: فعالیت های بچه های مسجد بدون توقع و انتظار از نهاد و دستگاه خاص است و آنان انتظاری برای این مسئولیت و فعالیت خود ندارند.

وی با بیان اینکه عملکرد صادقانه، متعهدانه و با اخلاص بچه های مسجد در عملکرد سازنده آنان نقش دارد، تصریح کرد: پشتوانه معنوی برای کانون های فرهنگی و هنری مساجد وجود دارد.

 

فخارزاده ادامه داد: فعالان این عرصه پیشگامان و در خط مقدم جبهه تهاجم فرهنگی قرار دارند و همت و تلاش خود را برای گسترش فرهنگ ایرانی و اسلامی بکار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه یکی از کانون های نایین در رویداد فهما به عنوان کانون رابط برگزیده شده، خاطرنشان کرد: تعدادی از کانون ها در خصوص امتیازات در سطح بالایی از کانون های شهرستان و استان اصفهان قرار دارند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین حمایت از این نهادهای مردمی را برای پیشرفت کار موثر خواند و اذعان داشت: با کمترین امکانات و اعتبارات مالی نقش مهمی در عملکرد فرهنگی داشته اند و هر چقدر این حمایت ها افزایش یابد شاهد دستاوردهای زیادی خواهیم بود.

وی یادآورشد: کمک به فعالیت ها توسط خیرین، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای محلی نیاز است و همچنین خودکفایی کانون ها با ایجاد درآمد پایدار و کارآفرینی پیگیری می شود.

کد خبر 1156075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha