«مستطیل قرمز» به خوبی مظلومیت مردم ایلام را در جنگ به تصویر کشیده است

سردار شاکرمی گفت: فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» که با روایتی هنرمندانه حادثه تلخ بمباران زمین فوتبال چوار را به تصویر کشیده است، بخوبی توانسته است که روحیه سلحشوری و مقاومت مردم ایلام در جنگ تحمیلی را به مخاطبان نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه بازدید از فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» در سینما فرهنگ شهر ایلام، با اشاره به واقعه بمبماران زمین فوتبال شهر چوار در سال ۶۵، اظهار کرد: توصیه های رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست اندکاران کنگره شهدای استان ایلام و تأکید ایشان بر لزوم معرفی این حادثه در ابعاد جهانی بسیار راه گشا و نشان دهنده معرفی این رویداد است.

 

 سردار «جمال شاکرمی» یادآور شد:  انتظار می رود متولیان حوزه فرهنگ و هنر در قالب های مختلف هنری و فرهنگی نسبت به تولید محصولات فاخر در حوزه جغرافیایی دفاع مقدس استان ایلام اهتمام ویژه داشته باشند.

 

 وی افزود: امروز در سایه توانمندی دفاعی و اتحاد ملت، دشمن از رویارویی نظامی با ایران هراس دارد، لذا با اعمال فشار اقتصادی بی سابقه و در کنار آن با جنگ رسانه ای و استفاده از ابزار تحریف، سعی می کند که حقایق جنگ را به شکلی غیرواقعی و وارونه برای نسل هایی که جنگ را ندیده است روایت کند.

آخرین خبر | «مستطیل قرمز» باعث آشتی مردم ایلام با سینما شد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: بایستی دست اندکاران فرهنگی تمام تلاش و همت خود را برای خنثی سازی این توطئه‌ها بکارگیرند و واقعیات دفاع مقدس در ایلام را به شکل حقیقی به دنیا معرفی کنند.

 

وی تصریح کرد: بنا به تأکیدات رهبری «جهاد تبیین» مهم ترین و فوری ترین مسأله امروز کشور است و همه دستگاه ها و متولیان فرهنگی وظیفه دارند که با تمام توان خود در این راستا تلاش کنند.

 

سردار شاکرمی استقبال مردم از فیلم «سینمایی مستطیل قرمز» را در سطح کشور خوب ارزیابی کرد و گفت: تماشای این فیلم می تواند نسل جدید را با واقعیات جنگ آشنا کند و امید آفرین باشد، من به مردم عزیز توصیه می کنم که این فیلم را به همراه خانواده ببینند.

 

کد خبر 1156239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha