قانون شکنان به عمد، مجری برنامه بیگانگان هستند

آیت الله عبادی با بیان اینکه نگهداشتن جامعه بر محور قانون یکی از مهم ترین وظایف نیروی انتظامی است، گفت: افرادی که به عمد طرح قانون شکنی دارند مجری برنامه بیگانگان هستند و باید با آنان برخورد شود چرا که خطر این افراد از خطر حمله های نظامی بدتر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» صبح امروز (21 اسفند) در جلسه با فرماندهان نیروی انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: مسئولیت های بسیاری برعهده پلیس مقتدر و امین جمهوری اسلامی قرار دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نگهداشتن جامعه بر محور قانون یکی از مهم ترین وظایف نیروی انتظامی است، افزود: قانون، دین است و انسان نمی تواند بی دین باشد و قانون است که خط سیر را تعیین می کند.

 

وی بیان کرد: دشمنان از جنگ و درگیری و ترور دست بر نمی دارند و بدترین گزینه ای که روی میز دارند هم ایجاد انحرافات فکر و ایجاد شبهات است و به اسم های گوناگون از جمله آزادی این برنامه را پیش می برند.

 

آیت الله عبادی ادامه داد: مسئولان و نیروی انتظامی که مسئولیت خاص جهت برخورد با قانون شکنان دارند بدانند که مردم ما معاند نیستند و باید با یک کار فرهنگی جامعه خود به خصوص نوجوانان و جوانان را با نقشه ها و اهداف دشمن آشنا کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انسان عاقل هیچ گاه قانون را زیرپا نمی گذارد، گفت: صدها هزار شهید جان خود را برای تامین امنیت مردم فدا کردند تا قانون شکنی رخ ندهد و قانون کنی معنایش این است که همه نوکر من هستند.

 

وی با بیان اینکه دشمن آزادی را به عنوان قانون شکنی القا می کند، افزود: برخی افراد از روی جهل و خودپرستی و نفس پرستی به اجرای نقشه های دشمن کمک می کنند و باید این افراد را بیدار کنیم.

 

آیت الله عبادی عنوان کرد: تریبون ها باید نقشه دشمن و اهمیت رعایت قانون را تبیین کنند و دشمن کاری می کند که به دست خودمان کشور و جایگاه و هویت خودمان را خراب کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به لزوم بیان معنای قانون شکنی بین داشت: افرادی که به عمد طرح قانون شکنی دارند مجری برنامه بیگانگان هستند و باید با آنان برخورد شود و خطر این افراد از خطر حمله های نظامی بدتر است.

 

وی با بیان اینکه پلیس مقتدر و امین در کنار فعالیت های روزمره خود به مسئله ارشاد و خنثی کردن توطئه های بیگانه بیش از گذشته بپردازد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر اوجب واجبات است و کسی که گمراه است را به راه بیاورید.

 

 

کد خبر 1156701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha