شهر دیواندره برای استقبال از نوروز آماده می‌شود

سرپرست شهرداری دیواندرە با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای آماده‌سازی شهر در استقبال از نوروز اظهار کرد: برای استقبال از بهار انجام شهر تکانی، نو نوار کردن فضای شهر و برگزاری برنامه‌های نوروزی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، پوریا خداکرم‌زاده سرپرست شهرداری دیواندرە با اشاره به فعالیت‌های عمرانی شهرداری عنوان کرد: اهم امور در دست اقدام در حوزه عمرانی انجام لکه گیری و اسفالت در نقاط مختلف سطح شهر است.

 

 

وی تصریح کرد: متاسفانه نمک پاشی‌های اضطراری و مکرر و همچنین برف روبی توسط خودروهای سنگین سبب تخریب آسفالت معابر شده و این مهم گلایه‌ی شهروندان را به دنبال داشته است که در این راستای بهسازی خیابانها توسط چند اکیپ با آسفالت سرد در حال انجام است و تعمیر و بهسازی آسفالت خیابان‌های سطح شهر دیواندره، ازاولویت‌های کاری واحد عمران شهرداری خواهد بود.

 

 

سرپرست شهرداری دیواندره در تشریح سایر برنامه‌های شهرداری برای استقبال از نوروز 1401 عنوان کرد: خط کشی خیابان‌های اصلی شهر با همکاری اداره حمل و نقل جاده‌ای، تعمیر جداول فرسوده، نهضت گسترده تنظیف سطح شهر، کاشت گل و چمن کاری رفیوژ خیابان اصلی، رفع نواقص روشنایی‌های معابر خیابانها و پارکها، رنگ آمیزی مبلمان شهری و پایه تابلوهای سطح شهر از دیگر برنامه‌های شهرداری در این ایام است.

 

 

خداکرم زادە تاکید کرد: نیروها و پرسنل خدوم شهرداری دیواندرە بە جد در حال فعالیت هستند و تا قبل از آغاز سال جدید تمامی امور فوق الذکر به اتمام خواهد رسید.

 

 

وی در ادامه با اشاره به عملیاتی شدن چند طرح عمرانی عنوان کرد: روکش خیابان ساحلی، اجرای خیابان 36 متری، اجرای پیاده رو خیابان نماز، افتتاح پمپ بنزین و اجرای پارک جنگلی در میدان بسیج از دیگر طرح‌های عمرانی خواهد بود که در فصل عمرانی سال 1401 اجرا و عملیاتی خواهد شد.

 

 

خداکرم‌زاده اضافه کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی از دیگر برنامه‌های در دست اجرای شهرداری و شورای اسلامی شهر دیواندره قبل از سال جدید بوده که در همین زمینه برنامه‌های گسترده و متنوعی را برای ایجاد فضایی شورانگیز تهیه و تدارک دیده‌ایم.

 

 

سرپرست شهرداری دیواندره اعلام کرد: برگزاری مراسم بزرگ نوروزی در پارک 22 گولان، تجلیل از ورزشکاران، هنرمندان و ادیبان شهر دیواندره از اقداماتی است که شهرداری با مشاوره‌های فرهنگی شورای اسلامی با تمام توان در حال برنامه‌ریزی در جهت اجرای آن است.

کد خبر 1156772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha