تهیه و توزیع نزدیک به ۴ هزار دست لباس میان محرومان در آستانه سال نو

در آستانه نوروز ۱۴۰۱ و به همت بچه‌های مسجد «حضرت قمر بنی هاشم(ع)» نزدیک به چهار هزار دست لباس نو و در حد نو تهیه و بین محرومان در نقاط مختلف کشور توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، بچه های مسجد «حضرت قمر بنی هاشم(ع)» ( واقع در میدان سبلان، ابتدای گلبرگ، خیابان شهید حیدری بعد از بانک ملی) در آستانه سال نو و در ادامه طرح تهیه و توزیع لباس برای محرومان، نزدیک به چهار هزار دست لباس را تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع کردند.

 

بنابر این گزارش، این لباس ها نو و در حد نو است که در مسجد بسته بندی می شود و نه فقط در سطح محله و شهر تهران بلکه در اقصی نقاط کشور تویزع می شود چنان که لباس های نوروز علاوه بر تهران، برای سیستان و بلوچستان و همدان نیز ارسال شد.

 

علاوه بر این، بچه های مسجد «حضرت قمر بنی هاشم(ع)» به مناسبت اعیاد شعبانیه 160 بسته معیشتی را تهیه و میان خانواده های تحت پوشش توزیع کردند.

 

گفتنی است، بچه های مسجد و کانون حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در دوران کرونا در زمینه کمک های مومنانه اقدامات موثری انجام داده اند که بخشی از‌ آن را می توانید اینجا ببینید. تهیه لباس های نو و در حد نو و توزیع آن به تناسب سن و سایز در سراسر کشور از اولویت های اصلی این کانون فعال مسجدی است.

 

آمنه مستقیمی

کد خبر 1156909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha