برگزاری سی و دومین جشنواره رمضان شارجه

سی و دومین جشنواره رمضان شارجه از ۱۳ فروردین آغاز می شود و به مدت ۳۳ روز ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری امارات، اتاق بازرگانی و صنایع شارجه سی و دومین دوره جشنواره رمضان شارجه را با همکاری ارگان ها، ادارها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی از 13 فروردین 1401 مطابق با دوم آوریل 2022 میلادی آغاز می شود و تا 14 اردیبهشت 1401 مطابق با چهارم می 2022 میلادی دارد.

 

فعالیت این جشنواره رمضانی در بازه زمانی 33 روزه شامل فعالیت های متنوع و جالب است که فضای شاد و زیبایی را در طول این ماه مبارک بر مناطق و شهرهای مختاف شارجه حاکم می کند.

برگزاری سی و دومین دوره جشنواره رمضان شارجه درحالی صورت می گیرد که اتاق شارجه یک استراتژی یکپارجه به نام «پیشنهادهای شارجه» را راه اندازی می کند که شامل طرح های مبتکرانه برای مدیریت و سازماندهی بازاریابی است که این اتاق آن را در طول سال برگزار می کند.

 

محمد احمد امین العوضی، مدیرکل اتاق بازرگانی و صنعت شارجه گفت: سازماندهی این اتاق برای جشنواره رمضان شارجه در طول 32 سال، جایگاه پیشرو شارجه در صنعت جشنواره را از طریق عوامل انگیزشی و تشویقی نشان می دهد که در زشد نرخ بهرهوری در فعالیت های تجاری و گردشگری و خدماتی سهیم بوده است.

 

وی به اهمیت جشنواره رمضان شارجه به عنوان ایستگاه سالانه برای معرفی شارجه به عنوان یک مقصد گردشگری متمایز و نشان دادن جایگاه اقتصادی و اجتماعی و گردشگری آن با تلاش های هماهنگ دولتی و خصوصی و دیدگاه های وحدت بخش درباره موثرترین راه برای جذب بیشتر تعداد گردشگر به این امارة به منظور ورود به یک تجربه زندگی منحصر به فرد در شارجه در طول ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

کد خبر 1157895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha