کشف ۳ هزار و ۶۴۱ عدد انواع موادمحترقه درالیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز از کشف بیش از۳ هزار و ۶۴۱ عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر دادو گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «نصرت اله گراوند» در جمع خبرنگاران،  اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن چهارشنبه آخر سال و خطرات  استفاده از مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز در طرح بازدید و نظارت بر اصناف پلیس اماکن عمومی و کلانتری 12این شهرستان در سرکشی از 2  واحد صنفی (خوار و بار فروشی) موفق به کشف 3 هزار و 641 عدد انواع مواد محترقه شدند.

 

وی در ادامه افزود: در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و نگهداری مواد محترقه غیرمجاز توسط 2 نفر، با هماهنگی قضائی  ماموران کلانتری 12 وارد عمل شدند و در بازرسی از منزل متهمان 2 هزار و 100 کیلو گرم مواد ساخت مواد محترقه (اکلیل و سرنج ) کشف و افراد خاطی دستگیر شدند و 2  واحد صنفی متخلف پلمپ شدند.

 

فرمانده انتظامی الیگودرز اظهار داشت: اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور شناسایی افرادی که قصد دارند با پخش مواد محترقه و منفجره در سطح شهرستان الیگودرز نسبت به برهمزدن نظم عمومی وایجاد مزاحمت برای شهروندان اقدام نمایند همچنان ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند و در این راستابرخورد شدید با عاملان تهیه وتوزیع مواد محترقه بعمل خواهد آمد.

 

سرهنگ گراوند افزود: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم وامنیت جامعه صیانت می کند و با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

 

کد خبر 1158054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha