آغاز دوره قرآنی در زمینه فنون قواعد تجوید در استان نجف اشرف

مرکز قرآن الکریم در استان نجف اشرف وابسته به آستان قدس عباسی از برگزاری دوره قرآنی در زمینه قواعد تجوید قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مرکز قرآن الکریم در استان نجف اشرف وابسته به آستان قدس عباسی دوره قرآنی را در زمینه قواعد تجوید قرآن کریم برگزار کرد.

این دوره با میزبانی مسجد جامع سید علی العمیدی در منطقه الحریه استان نجف و با مشارکت تعدادی از علاقمندان در زمینه تلاوت و قاریان علاقه مند به رشد سطح قرآنی شان برگزار شد. در این دوره امیر العارضی، استاد تلاوت سخنرانی می کند.

 

سيّد احمد الزاملی، مسئول واحد تلاوت در این مرکز به شبکه الكفيل گفت: این مرکز دوره های قرآنی متعددی را در زمینه های مختلف در طول سال برگزار می‌کند و این دوره یکی از دوره‌های بسیاری است که به منظور ارتقای سطح قاریان از طریق آموزش احکام تلاوت صحیح و رعایت احکام تجوید برگزار کرده است.

وی عنوان داشت، دوره‌هایی که مرکز برگزار می‌کند در قالب فعالیت‌های قرآنی آن است و مدیریت مرکز اهمیت ویژه‌ای برای آن قائل شده است. زیرا مورد استقبال گسترده قرار گرفته و به واسطه‌ی فارغ التحصیلی قاریان مسلط به احکام تلاوت و تجوید ثمربخش است.

کد خبر 1158328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha