۱۳۸ بسته معیشتی نوروزی در شهرستان بیله سوار توزیع شد

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار از توزیع ۱۳۸ بسته معیشتی نوروزی در بین نیازمندان شهرستان بیله سوار به مناسبت فرارسیدن سال جدید و به نیت شهدای شهرستان بیله سوار خبر داد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 138 بسته معیشتی نوروزی در بین نیازمندان شهرستان بیله سوار به مناسبت فرارسیدن سال جدید و به نیت شهدای شهرستان بیله سوار توزیع شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این بسته کمک مومنانه شامل آجیل، شیرینی، میوه، سبزه و شکلات بود که در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

 

این مقام مسئول یادآور شد: پیش از این نیز 200 بسته معیشتی کمک مومنانه در روستاهای فولادلوقویی و قره قاسملو به مناسبت عید نیمه شعبان در اختیار اقشار نیازمند و بی بضاعت قرار گرفت.

 

ملکی اضافه کرد: این بسته معیشتی نیز شامل گوشت گوسفند، برنج، تن ماهی، ماکارونی، حبوبات، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، قند و شکر بود.

 

وی اعلام داشت: جهاد همدلی برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا برای عمل به منویات مقام معظم رهبری در این خصوص ادامه دارد و فعالان کانون های مساجد در این روزهای آخر سال زحمات زیادی را برای توزیع این اقلام متحمل شدند که از همه آنها سپاسگزارم.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: تلاش کرده ایم تا با توزیع این اقلام هم به سیره شهدا عمل کنیم و هم یادی از نام این شهدا را در جامعه زنده نگه داریم چون هر چه داریم از این شهدا است.

کد خبر 1159445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha