۱۱۲ پروژه عمرانی به همت جهادگران در نوروز اجرا می شود

هنری از اجرای ۱۱۲ پروژه عمرانی در ایام تعطیلات نوروز با همت جهادگران در سطح خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی هنری» امروز (۲۹ اسفند) در بازدید از گروه جهادی عماد در شهرستان سربیشه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پایان سال و تعطیلات پیش روی نوروز ۱۴۰۱ و بهبود وضعیت کرونا پس از ۲ سال، امسال شاهد حضور گسترده جهادگران بومی و غیربومی در مناطق محروم استان خراسان جنوبی هستیم.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: ۱۲ گروه جهادی میهمان به تعداد ۷۰۰ جهادگر بسیجی در چهار شهرستان مرزی استان و در دیگر شهرستان‌ها گروه‌های جهادی بومی در حال فعالیت هستند.

 

وی بیان کرد: امروز در شهرستان سربیشه بخش مرزی درح شاهد فعالیت گروه جهادی عباد از استان قم با تعداد ۲۱۰ جهادگر بسیجی هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه تا ۱۳ فروردین در این شهرستان حضور سه گروه جهادی میهمان از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و استان مازندران را خواهیم داشت، عنوان کرد: علاوه بر گروه های جهادی غیربومی، ۱۵ گروه جهادی بومی نیز در این شهرستان حضور پیدا خواهند کرد.

 

هنری گفت: در مجموع ۱۸ گروه جهادی به تعداد ۴۰۰ نفر جهادگر بسیجی در زمینه های عمرانی، اشتغال، فرهنگی و تبلیغی و خدمات مومنانه در خدمت مردم عزیز منطقه خواهند بود.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: در سطح استان تا ۱۳ فروردین بیش از ۱۱۲ پروژه عمرانی که مصالح مورد نیاز آن از طریق منابع خیرین و دستگاه های اجرایی تامین شده است توسط نیروهای جهادی اجرا خواهد شد.

 

 

کد خبر 1159500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha