تحقق شعار سال، بهترین و کوتاه‌ترن راه حل مشکلات معیشتی مردم است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با لبیک به مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال، «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» را فرصتی مناسب برای تکیه بر جوانان توانمند و نخبگان علمی کشور در راستای حل مشکلات معیشتی مردم می‌داند.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به اعلام شعار سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری برای تحقق شعار سال، «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» را راه نجات و حل مشکلات معیشتی مردم می‌داند و برای تحقق آن تلاش خود را خواهد کرد.

 

 

وی بیان کرد: قطعا با پای کارآمدن ظرفیت‌های «مردمی» که همواره بهترین پشتوانه و ظرفیت انقلاب اسلامی برای تغییر معادلات است، می‌توان در این راستا گام‌های موثری برداشت.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: حمایت از «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» تکلیف اصلی تمام مسئولین و دولتمردان در دولت مردمی است و ما هم با پای کار آوردن ظرفیت‌های مردمی و جوانان نخبه علمی و فرهنگی و جهادی کشور تلاش خواهیم کرد تا به تحقق شعار سال کمک کنیم.

 

 

حجت‌الاسلام رازیانی همچنین با تبریک سال نو و آغاز قرن جدید اعلام کرد: نوروز سرفصلی جدید و آغازی دوباره در پرتو الطاف خداوندی است و در آستانه سال نو یاد و خاطره تمامی شهدای معظم را که برای استقلال آزادی و اقتدار میهن اسلامی جان خویش را نثار کردند گرامی می‌داریم و بر بلندای همت و استواری ایمان جانبازان و ایثارگران معظم و صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ادای احترام می‌کنیم.

کد خبر 1159589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha