فعالیت ۱۴۲ راهنمای گردشگری در لرستان

قاسمی، گفت: ۱۴۲ راهنمای گردشگری مجرب در دو شیفت کاری جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری، فرهنگ و آداب و رسوم استان لرستان را به مسافران نوروزی معرفی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سیدامین قاسمی»، (یک فروردین)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: استان لرستان با وجود طبیعت و قدمت تاریخی از دیرباز مورد استقبال گردشگران بوده است.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به فعالیت۱۴۲ راهنمای گردشگری،  افزود: راهنمایان گردشگری جاذبه‌های لرستان را به مسافران نوروزی معرفی می‌کنند.

 

وی عنوان داشت: راهنمایان گردشگری مجموعه میراث‌فرهنگی لرستان به منظور راهنمایی و ارائه خدمات گردشگری در اکثر نقاط پربازدید حضور دارند.

 

قاسمی با اشاره به اینکه با توجه به وقوع سیلاب ۹۸ در لرستان و پس از آن کرونا طی دو سال اخیر صنعت گردشگری در لرستان با رکود مواجه شد، بیان کرد: هم اکنون خوشبختانه با افزایش تعداد گردشگران به لرستان روبه‌رو هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای راهنمایی مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در سطح استان لرستان اندیشیده شده است.

 

قاسمی بیان کرد: پرسنل میراث‌فرهنگی در همه بناهای تاریخی استان از جمله قلعه فلک‌الافلاک، خانه‌های تاریخی، بازارچه صنایع‌دستی و سایر جاذبه‌های گردشگری آماده میزبانی از مهمانان نوروزی هستند.

کد خبر 1159719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha