ایجاد امنیت پایدار در جامعه از مصادیق پلیس در تراز انقلاب است

شرفی، با بیان اینکه ایجاد امنیت پایدار در جامعه از مصادیق پلیس در تراز انقلاب است، گفت: تلاش خستگی ناپذیر کارکنان نیروی انتظامی در این زمینه نقش آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار«محمد شرفی»، (یک فروردین)، درحاشیه بازدید از یگان های انتظامی و در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی لرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی جز ارکان اصلی و بازوی توانمند کشور است.

 

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور خدمت بی منت و رضایتمندی مردم را از افتخارات و دستاوردهای ارزشمند نیروی انتظامی خواند و افزود: نیروی انتظامی علاوه بر اجرای ماموریت های خود همیشه همراه دیگر دستگاه ها بوده و در این ایام با آمادگی کامل ماموریت های امنیتی ، اجتماعی و ترافیکی را خوب مدیریت می کند.

 

وی با بیان اینکه امنیت مثال زدنی کشور مرهون شهدای عرصه نظم و امنیت و تلاش خستگی ناپذیر کارکنان نیروی انتظامی است، عنوان کرد: کارکنان انتظامی با تلاش شبانه روزی در زمینه حفظ نظم و امنیت نقش آفرینی می کنند.

 

شرفی بیان کرد: نیروی انتظامی مجموعه ای انسان محور و جامعه محور است و ناجا در درون سازمان به نیروی انسانی و در برون سازمان به اعتماد مردم تکیه دارد و با اتکا بر این ۲ مهم، امنیت پایداری را در کشور ایجاد کرده است.

کد خبر 1159720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha