تخلفات رانندگی حقوق مردم را ضایع می کند/آرامش در سفر برای افزایش ایمنی

سرگرد حیدری با اشاره به رعایت حقوق شهروندی گفت: تخلفات راهنمایی و رانندگی و توسط هر راننده حقوق مردم و دیگر رانندگان را ضایع می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرگرد «محمد حیدری« در ویژه برنامه ایمنی سفر در تیران و کرون با اشاره به ضرورت رعایت قوانین رانندگی اظهارداشت: رعایت حقوق شهروندی در هنگام رانندگی، پارک خودرو و تردد از خیابان ها توسط همگان لازم است.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی شهرستان تیران وکرون افزود: تخلفات راهنمایی و رانندگی و توسط هر راننده حقوق مردم و دیگر رانندگان را ضایع می کند و از نظر شرعی گناه محسوب می شود.

 

وی ادامه داد: قانونمداری برای کاهش حوادث رانندگی و احترام به حقوق شهروندی و تجلی اخلاق، مرام و شخصیت لازم است از این رو شادی نوروز با احترام به قانون پایدار می ماند.

سرگرد حیدری با اشاره به سرخوشی و سرسبزی نوروز و روشنایی جلوه هایی از آفرینش و جلال الهی گفت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سلامتی برای خود ودیگرهموطنان خواهد بود که در طلیعه بهار باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونا را نیز مهم دانست و یادآورشد: قدرشناسی از مدافعان سلامت که ضامن سلامتی مردمی هستند و هیچوقت زحمات آنها را از یاد نخواهند رفت که پاسداشت زحمات آنان در رعایت اصول بهداشتی محقق می شود.

 

آرامش در سفر برای افزایش ایمنی

 

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی شهرستان تیران وکرون حفظ آرامش، خونسردی و احترام به قوانین در حین رانندگی را به رانندگان و مسافران توصیه کرد و گفت: آرامش در سفر برای افزایش ایمنی لازم است و مسیر را سهمی از سفر بدانیم در طول راه عجله نکنیم.

وی ادامه داد: باتوجه به بازبودن مسیرها و افزایش تردد درسطح معابردرون و برون شهری، رانندگان با حفظ خونسردی وسایل نقلیه خود را هدایت کنند.

این کارشناس عالی راهنمایی و رانندگی، از مردم خواست تا درساعت های دوشب تا پنج صبح بخاطر خواب آلودگی رانندگی  نکرده و به میزان هر دو ساعت رانندگی 10 الی 15 دقیقه استراحت کنند.

 

کد خبر 1160403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha