حمایت از تولید، آسیب اجتماعی را کاهش می دهد

حجت الاسلام موسوی خراسانی با اشاره به آماده بودن بستر های فساد و بزه برای فرد بیکار، اشتغال آفرینی و حمایت از تولید را مانعی برای آسیب های لجتماعی به جوان ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام سید علی موسوی خراسانی در خطبه های نماز جمعه گلشهر،  تولید را راه نجات کشور توصیف کرد و گفت: راه مقابله با تهدید دشمن و حتی کاهش آسیب های اجتماعي حمایت از تولید است.
امام جمعه گلشهر با بیان اینکه با حل مشکل بیکاری و رونق تولید، نظر مردم درباره دین و انقلاب تغییر می کند و‌حتی امنیت ایجاد می شود، تبیین کرد: نیروی جوان یک بمب انرژی است که دام های فساد و بزه درصورت بیکاری وی برای جوان گسترده است و کار می تواند جوان را از فساد دور کند.
وی با یادآوری اینکه پول و اقتصاد در دست های مردم است، تاکید کرد: مسئولان با رفع موانع تولید می توانند به جذب سرمایه های سرگردان مردم بپردازند و مشکلات اشتغالزایی را برطرف کنند.
حجت الاسلام موسوی خراسانی با انتقاد به نحوه تشویق مردم برای حضور در بورس و شکست های اقتصادی وارد شده بر مردم با سقوط آن، گفت: مردم،کارمندانی که بر سر راه تولید و مجوزهای آن مانع ایجاد می کنند معرفی نمایند و اگر مسئولان مردم را در تولید همراهی کنند، مشکلات حل کی شود.
امام جمعه گلشهردر پایان قدرت‌نمایی چین و روسیه در برابر آمریکا را ناشی از قدرت مردم ایران و الگو شدن این مردم بیان کرد  مقاومت ۴۳ ساله مردم را ستود./

کد خبر 1160406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha