برنامه های قرآنی در شهر باید پررنگ‌تر برگزار شود

ثقتی با بیان اینکه امسال بیست و دومین محفل «سی روز با قرآن» در رشت برگزار می‌شود گفت: باید فعالیت‌های قرآنی را در شهر پررنگ‌تر برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «رضا ثقتی» امروز(شنبه،6 فررودین) در جلسه هماهنگی محفل «سی روز با قرآن» با بیان اینکه این محفل یادگار بابرکت شهید حجت‌الاسلام «ابراهیم انصاری» از دوران مدیریتشان در گیلان است گفت: این محفل حرکتی ارزشمند است که امسال بیست و دومین دوره آن برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه این محفل هر ساله همزمان با ماه مبارک رمضان در مجتمع خاتم الانبیا(ص)برگزار می‌شود تا همه زیر خیمه قرآن جمع می‌شویم افزود: باید فعالیت‌های قرآنی را در شهر پررنگ‌تر برگزار کنیم.

 

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌ دستگاه‌های مختلف در برگزاری برنامه‌های قرآنی ابراز امیدواری کرد در سالجاری شاهد برگزاری رویداد قرآنی باشکوه و متقاوت‌تر از گذشته بعد از یک‌سال وقفه در شهر باشیم.

 

«حسین ابراهیمیان» نیز در این جلسه با بیان اینکه برنامه سی روز با قرآن از برنامه‌های مهم فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه رمضان است افزود: همه‌ساله شاهد استقبال کم‌نظیر مردم از این برنامه هستیم.

 

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه این محفل به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال بعد از یک سال وقفه برگزار می‌شود افزود: در تلاشیم تا محفل سی روز با قرآن 1401 متفاوت‌تر از دوره‌های پیشین برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه این محفل مجموعه‌ای از برنامه‌های قرآنی را شامل می‌شود اذعان کرد: قرائت روزانه قرآن، تلاوت، تفسیر، مسابقه مفاهیم از برنامه‌های روزانه در کنار برنامه‌های جنبی چون نمایشگاه کتاب، عکس و خوشنویسی است.

 

گفتنی است،محفل « سی روز با قرآن» با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و انجمن قرآن و عترت گیلان برگزار می‎‌شود.

 

کد خبر 1160455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha