کار جهادی یک هجرت معنوی است

زیویار، با بیان اینکه کار جهادی یک هجرت معنوی است، گفت: کار جهادی بیشتر از آنکه جامعه را بسازد انسان ساز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار»، شامگاه(6فروردین)، در جمع دانشجویان جهادی که عازم سفر جهادی بودند، اظهارداشت: کار جهادی یک هجرت معنوی است، یعنی انسان از خانواده، امکانات دنیوی و مادیات مانند جهاد در دوران دفاع مقدس بگذرد.

 

استاندار لرستان افزود: امروز کار جوانان جهادی هجرت معنوی است و شما جوانان جهادی به معنای واقعی این هجرت را منصه ظهور گذاشته اید و یک جهادگر واقعی بعد از هجرت معنوی می بایست پا در مسیری کمال گرایانه بگذارد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یک جهادگر شخصی است که فراتر از فعالیت های روزمره کار انجام می دهد.

 

زیویار با اشاره به اینکه مسئله اصلی امروز کشور در نام گذاری مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال مشخص است و می بایست انجام کارها بصورت مجاهدانه، فراتر از انجام معمول روزمره و در راستای همین نامگذاری صورت گیرد، عنوان کرد: لازم است شما دانشجویان جهادی و بسیجی که از ولایت مدارترین قشر جامعه هستید امور را به این شکل انجام دهید که در نهایت منجر به رضایت خداوند خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه البته شما در این خصوص وظیفه ای ندارید و هر قدمی که در این راه بردارید تماما اجر و ثواب است، ادامه داد: نکته مهم دیگر کار جهادی این است که زمان و مکان ندارد و به هر شکلی که صورت پذیرد توفیق است.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه کار جهادی در بطن دین ما و با تاریخ این کشور عجین است و مختص به نسل خاصی نیست، گفت: امید است همه جامعه در هر جایگاهی جهادگونه به رفع مشکلات که اهم آنها مربوط به مساله معاش مردم است اهتمام ورزند که کار جهادی بیشتر از آنکه جامعه را بسازد انسان ساز خواهد بود.

کد خبر 1160605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha