کاهش ۶۰ درصدی حوادث ترافیکی در نوروز امسال

محمدبیگی گفت: در نوروز امسال بیش از ۶۰ درصد کاهش حوادث ترافیکی ثبت شده که بخشی از آن به دلیل حضور گروه ‌های جهادی در راه ‌ها با رویکرد فراهم آوردن ایمنی سفر برای گردشگران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین، «فاطمه محمدبیگی» در بازدید از نوروزگاه مجموعه دولتخانه صفوی با اشاره به فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر بیان کرد: تدبیر ویژه ‌ای كه در نوروز امسال برای استفاده از نیروهای جهادی در ارائه خدمات به مسافران اندیشیده شده فضایی جهادی ایجاد کرده که باعث ارتقاء کیفیت خدمات در این ایام شده است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نوروز امسال بیش از ۶۰ درصد کاهش حوادث ترافیکی ثبت شده که بخشی از آن به دلیل حضور گروه ‌های جهادی در راه ‌ها با رویکرد فراهم آوردن ایمنی سفر برای گردشگران است.

 

وی عنوان کرد: قزوین جزء معدود استان‌هایی است که در محور تردد ۱۴ استان واقع شده و با توجه به نزدیکی به پایتخت نزدیک ترین مقصد گردشگری برای ۳۰ میلیون گردشگر به ‌شمار می‌رود.

 

محمدبیگی خاطرنشان کرد: با توجه به نگرانی که درمورد بیماری کرونا وجود دارد، گردشگران می‌توانند با سفر به قزوین سفری کوتاه با کمترین هزینه همراه بازدید از جاذبه ‌های متنوع گردشگری در حوزه‌های تاریخی، طبیعی  و مذهبی را تجربه کنند.

 

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر برای اجرای برنامه‌های نوروزی یادآور شد: برپایی نمایشگاه کشاورزی در دولتخانه صفوی و در یک فضای تاریخی تدبیر زیبایی است که مبین قدمت حوزه کشاورزی در استان است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بازدید از این نمایشگاه  و آشنایی با میراث و روش زندگی گذشتگان برای بازدیدکنندگان به‌ ویژه کودکانی که تجربه زندگی در شهر را دارند می‌تواند بسیار جذاب باشد.

 

کد خبر 1160660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha