اولویت اصلی در ستاد خدمات سفر کاهش تلفات جاده‌ای است

عباس زاده اولویت و هدف اصلی ستاد خدمات سفر استان را کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در ایام نوروز اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علیرضا عباس زاده» امروز (۷ فروردین) در ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان جنوبی اظهار کرد: باید مقدمات و امکانات لازم برای سفرهای نوروزی مردم توسط دستگاه های اجرایی متولی در استان فراهم شود که در بخش اول سفرهای نوروزی عملکرد مناسبی داشتند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بر برنامه ریزی لازم دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمت به مسافران در دور دوم سفرهای نوروزی تأکید کرد و افزود: باید در این مدت همه ظرفیت های برای میزبانی شایسته و ارائه خدمات به مسافران نوروزی به کار گرفته شود.

 

وی در ادامه مهمترین رویکرد و اولویت ستاد اجرایی خدمات سفر استان را کاهش تصادفات و تلفات جاده ای اعلام کرد و گفت: در همین راستا باید کنترل های پلیس و برخودرد قاطع با رانندگان متخلف در محورهای خراسان جنوبی افزایش و تداوم یابد.

 

عباس زاده با اشاره به لزوم تقویت سیستم های کنترل ترافیک، گشت های نامحسوس پلیس و گشت راهداری در سطح استان، عنوان کرد: خراسان جنوبی جزو استان های گذری است و باید استراحتگاه های بین راهی موقت در محورهای مواصلاتی ایجاد شود تا رانندگان حداقل چند دقیقه‌ای را توقف کرده و از خستگی حین رانندگی بکاهند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در پایان گفت: كميته های ۱۰ گانه ستاد خدمات سفر استان، گزارش های خود را ۱۴ و ۱۵ فرودین ماه به صورت مکتوب به دفتر بازرسی ارائه دهند تا ارزیابی و رتبه بندی انجام شود.

 

 

کد خبر 1160778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha