برگزاری نخستین آئین غبارروبی بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه (س)

همزمان با طرح نوروزی آرامش بهاری، آئین غبارروبی بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها خواهر امام رضا علیه السلام در شهرستان گچساران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» امروز (۱۱ فروردین ماه) در این زمینه، گفت: در این آئین که با عطر معنویت و اخلاص همراه بود، پس از قرائت دعای اذن دخول آغاز و با اجرای آداب زیارت ادامه داشت، خدام و هیئت امنا بقعه متبرکه اقدام به جمع آوری نذورات و زدودن غبار از بخش‌های داخلی ضریح امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها دختر بلافصل امام موسی کاظم علیه السلام کرده و با گلاب ضریح را شستشو دادند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همزمان با ایام نوروز طرح نوروزی آرامش بهاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با ویژه برنامه های مختلف از جمله برنامه تحویل سال نو، خیمه معرفت و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی اجتماعی و قرآنی در حرم مطهر حضرت بی بی حکیمه سلام الله علیها برگزار می شود.

 

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: غرفه کودک و نوجوان از جمله غرفه های فعال در خیمه معرفت طرح نوروزی آرامش بهاری بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها می‌باشد که روزانه پذیرای تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان است.

کد خبر 1161684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha