نامگذاری شعار سال  نشان دهنده اشرافیت رهبر انقلاب به مشکلات مردم می باشد

حجت الاسلام فاطمی نسب، گفت: رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۱ را نیز باتوجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به سال تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری نمودند که نشان دهنده اشرافیت رهبر انقلاب به مشکلات مردم می باشد .

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: رهبر انقلاب باتوجه به مشکلات و برنامه های کشور هرسال را متناسب با آن نامگذاری می کنند که بعنوان محور در برنامه های مسئولان مورد توجه ویژه قرارگیرد و در چند سال اخیر با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی نگاه معظم له به اقتصاد و محور برنامه های اقتصادی یعنی تولید و اشتغال بوده است .

 

امام جمعه سرپل ذهاب افزود : در یک دهه گذشته تورم و گرانی در کشور بسیار شده و مشکلات اقتصادی سفره های مردم را کوچک کرده است و نشان می دهد که مدیران اجرایی کشور که مخاطب اصلی رهبری هستند در کار خود موفق عمل نکرده اند که امیدواریم دولت سیزدهم که دغدغه خدمت به مردم را دارد در تحقق شعار سال و رفع مشکلات مردم موفق باشد .

 

 

وی خاطر نشان کرد :با تحقق شعار سال ، رونق گرفتن تولید و اشتغالزایی قطعا بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برطرف خواهد شد .

 

 

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد : استفاده از علوم دانش بنیان می تواند کیفیت تولیدات داخلی را اارتقاء داده بطوریکه قابل رقابت با نمونه های خارجی باشد و قابلیت صادرات داشته باشد تا  اهداف کشور در تصاحب بازار کشورهای منطقه تحقق یابد.

 

 

امام جمعه سرپل ذهاب اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف صنعت، معدن و کشاورزی فعال هستند که اگر افزایش پیدا کنند تبدیل به بنگاههای اقتصادی دانش بنیان شده و منجر به کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری، افزایش کیفیت محصولات و رقابت پذیری محصولات خواهند شد.

 

کد خبر 1161686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha