هزار برنامه فرهنگی در کلانشهر اصفهان اجرا شد

شاهمرادی با اشاره به برنامه های نوروزی مدیریت شهری گفت: هزار برنامه فرهنگی در این ایام در کلانشهر اصفهان برای مسافران و شهروندان اجرا شد.

«مجتبی شاهمرادی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به برنامه های نوروزی مدیریت شهری نصف جهان اشاره کرد و اظهارداشت: در ایام نوروز هزار برنامه فرهنگی در این ایام در کلانشهر اصفهان برای مسافران و شهروندان در نقاط مختلف شهر اجرا شد.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان افزود: خانواده محوری فعالیت ها باعث شده تا جمع خانوادگی در این برنامه ها شرکت کنند و در کنار همدیگر نشاط و شادابی داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: این برنامه ها برای مسافران و خانواده های شهر بوده و تمرکز بر مکان های خاص نشده و در سراسر شهر و نقاط مختلف برنامه اجرا شده است.

شاهمرادی با اشاره به برنامه اصفهان قدیم، خاطرنشان کرد: 400 نفر هنرمند در این برنامه همکاری داشته اند و وجه مشترک همه فعالیت های این روزها مشارکت هنرمندان و فعالان فرهنگی شهر بوده است.

 

وی به محور معنوی نوروز شهر اشاره کرد و اذعان داشت: این بخش فعالیت ها در منطقه تخت فولاد بوده که فعالیت های موثر و اثر گذاری بوده و معنویت خاصی را به همراه داشت.

رئیس سازمان فرهنگی، تفریحی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه سعی بر توسعه کمی و کیفی فعالیت ها بوده، افزود: این فعالیت ها در طول سال نیز تداوم دارد تا با خانواده محوری سبب کنار هم بودن اعضای این نهاد و کسب شادی و نشاط بشود.

کد خبر 1161721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha