لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان در فارس برای تحقق شعار سال

ایمانیه گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان در سال جدید باید در اولویت تمامی دستگاه های استان فارس قرار داده شود تا شاهد تحقق شعار سال به بهترین شکل ممکن باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (پنج شنبه 11 فروردین) در بازدید از پارک علم و فناوری استان فارس گفت: تمامی سازمان ها و دستگاه های فارس از حوزه گردشگری تا جهاد کشاورزی و سازمان صمت و ... برای تحقق شعار «تولید، دانش ‌بنیان، اشتغال ‌آفرینی» باید همت خود را به کار بگیرند و شاهد افزایش تعداد و نحوه حمایت از شرکت‌ های دانش‌ بنیان در استان باشیم.

استاندار فارس افزود: پارک ‌های علم و فناوری سهم موثری در دانش ‌بنیان کردن و اشتغال ‌آفرینی در عرصه تولید دارند و برای رفع مشکل تامین زمین و نحوه واگذاری این اراضی به شرکت های دانش بنیان برای ایجاد و توسعه پارک علم و فناوری کمیته‌ ای در استان تشکیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: حمایت از شرکت های دانش بنیان در سال جدید باید در اولویت تمامی دستگاه های استان فارس قرار داده شود تا شاهد تحقق شعار سال به بهترین شکل ممکن باشیم.

ایمانیه تصریح کرد: لازم است تا برای شناخت نیازمندی‌ ها و توانمندی‌ های استان برنامه‌ ریزی کنیم و به فرهنگ ‌سازی در مورد شرکت‌ های دانش‌بنیان نیز توجه ویژه داشته باشیم و آموزش های لازم و تعاملات در این زمینه را به مدیران ارائه کنیم.

کد خبر 1161723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha