۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است

کرمی ، گفت: ۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است که با رای اکثریت قاطع مردم به نظام جمهوری اسلامی وحکومت مردمی تغییر یافت.

نجفعلی کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: تشکیل جمهوری اسلامی نه فقط اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند و برای آنان استقلال و آزادی را به ارمغان آورد، بلکه امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت که آنان نیز می توانند بعد از قرن ها رنج و درد، جلوه ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را ببینند؛ همان وعده پیروزی مستضعفان بر مستکبران را، که کتاب وحی، آن را نوید می دهد.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان هرسین با اشاره به اینکه ۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است، افزود: در این روز نظام سیاسی کشور پس از ۲۵۰۰ سال با رای اکثریت قاطع مردم به نظام جمهوری اسلامی وحکومت مردمی تغییر یافت. مردم ایران ۱۲ فروردین ، روز جمهوری اسلامی را به عنوان یکی از ماندنی ترین روزهای تاریخی این سرزمین گرامی می دارند . 

 

 

وی خاطر نشان کرد: یوم الله دوازده فروردین سرآغاز حکومت مستضعفین و غلبه بر مستکبرین غاصبی است که آزادی و استقلال و عدالتخواهی این ملّت را بر نمی تابیدند، غافل از آن که ما وارثان آن امامی هستیم که فرمودند: «تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.»

 

 

کرمی تصریح کرد: 12 فروردین نه تنها یک عید ملی بلکه عید اسلامی است زیرا آرزوی  تمام مسلمانان جهان این است که اسلام قدرت یابد و مستضعفان این آرزو را دارند که در مقابل مستکبران حرفی برای گفتن داشته باشند.

کد خبر 1161795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha