روز ۱۲ فروردین ؛ روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود است

سروری، گفت: فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین ؛ سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود است.

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: . در این بیانیه آمده است : یوم الله ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ و رأی حداکثری ملت ایران به استقرار حکومت جمهوری اسلامی ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت های استقلال طلبانه و آزادیخواهانه تاریخ بشری است که می توان به جرأت آن را در تاریخ معاصر ، بی نظیر دانست به طوری که تاکنون هیچ رفراندومی در این سطح و با این گستردگی و اهمیت در کشوری از کشورهای منطقه و جهان اتفاق نیفتاده است . 

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: یوم الله دوازدهم فروردین طلوع فجر برپایی حکومت اسلامی با رویکرد مردم سالاری دینی و پدیده ای نوظهور در عرصه اداره و مدیریت جوامع بشری که با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی ، سیاسی و دیپلم اتیک مورد اقبال عمومی جوامع و کشورها به ویژه کشورهای تحت ظلم و ستم نظام سلطه قرار گرفته و امروزه به وضوح آثار و برکات آن ، قابل احصاء و مشاهده برای دوست و دشمن است . 

 

 

وی خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن این روز عظیم و حفظ جمهوری اسلامی به عنوان اهم فرایض و اوجب واجبات وظیفه همه اقشار مردم بصیر و وظیفه شناس است .

 

سروری تصریح کرد: پس از عبور از گردنه های سخت تاریخی ، بشریت به ویژه کشورها و ملت های اسلامی در پیچ بزرگ و بسیار مهم و حساس و تعیین کننده تاریخی قرار گرفته که ملت های مسلمان به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی ، بایستی با هوشمندی و بصیرت هرچه تمام تر از تمامی موانع با موفقیت عبور کرده و با وحدت ، اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان در داخل کشور و ملتها و دولتهای اسلامی در خارج از کشور ، در برابر هجمه های وحشیانه زورگویان و استکبار ایستادگی کرده و از صراط مستقیم انقلاب و اسلام خارج نشویم . 

 

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد:۱۲ فروردین ماه برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و بنا بر فرموده‌ی رهبر کبیر انقلاب این روز یکی از بزرگ‌ترین اعیاد ملی و مذهبی مردم ایران است.

کد خبر 1161813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha