وحدت در راس امور مسئولان قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: اکنون در شرایطی هستیم که وحدت میان ملت و دولت ضروری است همه افرادی که خود را مطیع رهبری می دانند باید وحدت را در راس امور قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(12فروردین)، در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد اظهارداشت: وحدت نیاز جامعه بوده و همه باید وحدت را در رآس امور قرار دهند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: باید اختلاف سلیقه ها در کشور کم و بر اصول مشترک تاکید شود چراکه ایستادگی در برابر زورگویان عالم تنها با وحدت میان ملت و دولت میسر می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم با شرکت در انتخابات به وظیفه خود عمل کردند، تصریح کرد: امروز باید مسئولین با تلاش مضاعف شعار سال را عملیاتی کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در تحقق شعار سال باید از دانش مدیران انقلابی بهره گرفت، عنوان کرد: مسئولین باید با تلاش مضاعف شعار سال را عملیاتی کنند و در پایان سال عملیات انجام شده را بررسی و تاثیر آن بر زندگی مردم را اعلام کند.

 

مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان اجرایی شود

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان تأکید کرد و گفت: اجرایی کردن مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان و تلاش مضاعف مدیران می ‌تواند اشتغال زایی در لرستان را ایجاد کند.

 

وی با بیان اینکه در راستای اجرایی شدن این مصوبات باید ابزار لازم را به کار گرفت، تصریح کرد: حاکمیت در لرستان با همدلی و خرد جمعی و بهره ‌گیری از اعتبارات ملی و بهره‌وری می تواند قطار اشتغال را در مسیر قرار دهد.

 

۱۲فروردین روز عید ملت ایران است

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه سخنانش  12فروردین را روز عید ملت ایران عنوان کرد و گفت: این روز، در تاریخ ملت ماندگار ات و مردم به پای صندوق های رای آمده و به جمهوری اسلامی آری گفته و با ولایت مطلقه فقیه بیعت کردند.

 

وی بیان کرد: با دست گرفتن آرمان‌ها ارزش‌های انقلاب در سایه رهنمودهای رهبری شاهد رشد درخت تنومند انقلاب اسلامی و صدور آن به تمام جهان خواهیم بود.

 

کد خبر 1161903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha