موانع و مشکلات کشور با همبستگی و توجه به منویات رهبر انقلاب حل می‌شوند

حجت‌الاسلام غفاری‌پور گفت: موانع و مشکلاتی که امروز در کشور شاهد آنها هستیم، با همبستگی و توجه به منویات مقام معظم رهبری قابل حل هستند.

«حجت‌الاسلام محسن غفاری‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت‌های شهدای گرانقدر و تلاش‌های امام خمینی (ره)، علما و مردم بود.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) گتوند با بیان اينکه جمهوری اسلامی به عنوان یکی از شاخه‌های حرکت و شجره طیبه انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که ریشه در اسلام و مردم دارد افزود: انقلاب در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ شکل گرفت و امام خمینی (ره) برای تثبیت این انقلاب در بین مردم، آن را به مردم ارائه داد.

 

وی اذعان کرد: امام راحل به مردم گفت رأی بدهند و جمهوری اسلامی را در رفراندوم گذاشت که مردم رأی دادند و آن را خواستند و با بیش از ۹۸ درصد آرا، این جمهوریت به تثبیت رسید.

 

حجت‌الاسلام غفاری‌پور تصریح کرد: این جمهوری‌خواهی، ملت‌خواهی و مردمی بودن از بطن و متن اسلام و همچنین از مرام و منش امام خمینی (ره) بود که این را به جامعه تزریق کرد و تحت این تربیت، منش و مرام، جامعه اسلامی عزت یافت.

 

وی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب اسلامی، ایران توان مقابله با دشمنان را نداشت اما پس از انقلاب به خوبی خود را نشان داد عنوان کرد: جبهه مقاومت ریشه در انقلاب اسلامی دارد و این از ثمرات انقلاب است.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) گتوند بیان کرد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلفی حضور پیدا کرده و موفق شده‌ و حرکت‌های بزرگ علمی، سیاسی و اقتصادی را انجام داده‌اند.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی هیچ‌وقت به آرمان‌های خود خیانت نکرده و در مسیر آرمان‌های خود گام برداشته که این یکی از رمزهای ماندگاری آن به شمار می‌رود. 

 

حجت‌الاسلام غفاری‌پور خاطر نشان کرد: موانع و مشکلاتی که امروز در کشور شاهد آنها هستیم، با همبستگی و توجه به منویات مقام معظم رهبری قابل حل هستند.

 

کد خبر 1161913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha